Pretraga sajta
Na redovnom zasedanju Kongresa Evropske džudo unije koji se održava u Španiji, Ivan Todorov, potpredsednik EDžU i predsednik marketing komisije predstavio je izveštaj za 2025. godinu.
Todorov, koji je i Džudo saveza Srbije, bio je svedok mnogih sportskih uspeha u džudou, uključujući i ovu godinu na izmaku. Ipak u specijalizovanoj oblasti kao što je marketing, poruka mora biti jasno i strateški preneta svim nacionalnim federacijama, članicama EDžU.
-Od samog početka, naš cilj nije bio samo da poboljšamo vidljivost EDžU-a, već da stvorimo održivi ekosistem u kome marketing, mediji i organizacija događaja rade ruku pod ruku- objasnio je Todorov. – Treba imati na umu da ovaj pristup služi našim sportistima, angažuje naše navijače, podržava naše partnere i jača celu evropsku džudo zajednicu.
U januaru 2025. godine, Beograd je bio domaćin događaja koji bi najbolje opisali kao strateško okupljanje rukovodstva EDžU-a i sponzora. Prema rečima Ivana Todorova na ovom događaju jasno je naglašeno da uspeh nije samo stvar promocije, već i vrednosti, poverenja i dugoročnih odnosa. „Kroz ovu perspektivu gradimo budućnost evropskog džudoa.
Tokom predstavljanja izveštaja na Kongresu EDžU, Todorov se osvrnuo na strateški događaj održanog u Beogradu početkom 2025. i još jednom i izrazio zahvalnost partnerima i sponzorima EDžU-a na njihovoj dugoročnoj viziji i kontinuiranoj podršci.
Kada su mediji u pitanju, ljubitelji džudoa su mogli da prate više od 100 EDžU događaja tokom cele godine, što je rezultiralo značajnim povećanjem ukupnog dometa kada je publika u pitanju. Svi kanali EJU-a na društvenim mrežama zabeležili su značajan rast.
-Najmoćniji sadržaj je bio vođen emocijama, od radosti do slomljenog srca, istakao je Todorov. -Sve ove ljudske priče snažno su odjeknule, generišući milione pregleda, posebno tokom seniorskog Evropskog prvenstva i Svetskog prvenstva.
Evropska džudo unija predstavila je nove digitalne platforme, uključujući kanale @eju_education na Instagramu i Fejsbuku, osmišljene da istaknu obrazovne inicijative.
-Džudo nije samo takmičarski sport; to je moćno sredstvo za obrazovanje i inkluziju- podvukao je Todorov.
Događaji Evropske džudo unije postaju mnogo više od sportskog nadmetanja. Osmišljeni su kao kompletna iskustva, kombinujući sport sa pričom koju nosi i angažovanjem publike.
-Oko 80 procenata naših događaja prenošeno je uživo na Džudo TV-u, mnogi od njih sa visokokvalitetnom produkcijom u televizijskom stilu“, rekao je Todorov.
Potpredsednik Evropske džudo unije zahvalio se timu za marketing i medije na njihovoj posvećenosti i dostignućima, kao i sponzorima organizacije na njihovoj kontinuiranoj podršci. Gledajući unapred, izneo je ambicioznu, ali realnu viziju za budućnost.
-Naša vizija je ambiciozna, ali čvrsto utemeljena u iskustvu i timskom radu -izjavio je Todorov. -Cilj nam je da dalje proširimo naše digitalno prisustvo, izgradimo održiva i dugoročna partnerstva zasnovana na zajedničkim vrednostima, da uvedemo inovativne formate događaja i integrišemo sport, obrazovanje i kulturno angažovanje. Nastavićemo da profesionalizujemo naš vizuelni identitet i brendiranje na svim EJU događajima.
Ivan Todorov je izlaganje na Kongresu EDžU zključio sa širim osvrtom na ulogu sporta:
-Džudo je više od sporta. To je filozofija, disciplina i zajednica. Upravo kroz taj duh nastavićemo da gradimo, inspirišemo i da se povezujemo kroz generacije i granice zaključio je Ivan Todorov, potpredsednik Evropske džudo unije.
13.12.2025.
Radnički šampion Prve lige Srbije
11.12.2025.
Ivan Todorov i Stojan Vujko u Izvršnom odboru OKS
11.12.2025.
Tomašević jednoglasno izabran za predsednika OKS
07.12.2025.
Zvezda osmi put na tronu Superlige, Proleter vicešampionski
07.12.2025.
Bratić: Vrhunski džudo vikend u Beogradu
Podelite vest na svom profilu